Католицькі структури й надалі співпрацюватимуть із ООН у руслі екологізму

Світовий католицький кліматичний рух змінив назву на «Рух Laudato si’».

Про це повідомляють Vatican News.

Рух був заснований 2015 року групою із 17 католицьких організацій та 12 представників академічних і громадських середовищ із метою просування ідей енцикліки Папи Франциска «Laudato si’». Сьогодні він нараховує вже понад 800 організацій.

«Беручи до уваги те, що праця над екологічним наверненням і цілісною екологією черпає своє натхнення з енцикліки «Laudato si’», прийнято рішення включити її до своєї назви, розглянувши список із 25 запропонованих назв», – ідеться в повідомленні ватиканського видання.

Співзасновник і виконавчий директор руху Томас Інсуа заявив, що «Рух Laudato si’» орієнтується на дуже тісну співпрацю з ООН – попри те, що ця структура тісно переплітає екологістський порядок денний із просуванням абортів, контрацепції, ЛГБТ, фемінізму.

«Чекає багато роботи, особливо, сьогодні: протягом цього особливого року ми повинні зосередитися на наступних великих самітах ООН», – зазначає Томас Інсуа, вказуючи на Конференцію ООН щодо біорозмаїття, що має відбутися в Китаї 11-24 жовтня, та Конференцію ООН щодо кліматичних змін, Cop26, у Глазґо від 31 жовтня по 12 листопада, з огляду на яку у Римі 4 жовтня відбуватиметься зустріч «Віра і наука: прямуючи до Cop26».

Великі саміти ООН, додає виконавчий директор руху, мають на меті зібрати разом людський рід, аби «чинити невідкладні дії перед обличчям цих великих криз: вчені кажуть, що вони стають нагальнішими з року в рік».

Як повідомлялося, єпископ-емерит Римсько-католицької Церкви в Україні Мар’ян Бучек розкритикував Папу Франциска і визнав факт інфільтрації Церкви її ворогами. Відзначаючи доктринальне сум’яття, яке утверджується у Церкві, він згадав і про надмірну зосередженість на екологічній проблематиці. «Я погоджуюся з тим, що є зовнішній тиск та інфільтрація в структури Церкви, – заявив ієрарх у листопаді минулого року. – Іноді вона є настільки потужною, що в тих чи інших рішеннях, наприклад, в царині екології є місце правам тварин, дерев, води і трави, але не залишається місця для Господа Бога, спасіння та навернення. Але коли прозвучить запитання: “А як щодо захисту людського життя?” То відповідь буде приблизно такою: “Почекайте, ми створимо нову дикастерію, в тій дикастерії спеціальний відділ, а у тому відділу буде відповідальна людина, вона і дасть вам досить компетентну відповідь”».

Подобається «Політична теологія»? Допоможіть нам працювати ефективніше! Наші реквізити – ТУТ

Підпишіться на нашу сторінку Facebook та канал Telegram!

Аби не залежати від алгоритмів соцмереж, додайте наш сайт у закладки!

Ілюстрація: Vatican News

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp